Solució Global per Trattories / Pizzeries

Gestiona la teva Pizzeria / Trattoria amb les solucions globals HioPOS, escalables, adaptades a cada tipus i tamany de negoci. Els diferents productes i dispositius HioPOS donen resposta a totes les necessitats de la pizzeria i ofereix una solució integrada que millora l'eficiència, optimitza els recursos i incrementa els beneficis dels establiments.

Pasta al gust

Personalitza els plats al gust del client.

Amb HioPOS Cloud, usant els modificadors, personalitza i detalla la preparació o acompanyament dels plats al gust del client.

Pizzes per porcions

Configura els teus articles com a racions.

Amb HioPOS Cloud configura les pizzes per porcions, mitges pizzes, quarts… i assigna'ls modificadors per personalitzar l'elaboració. Podràs assignar modificadors en la part superior, inferior, esquerra o dreta de les pizzes. Podràs afegir comentaris i acotar al màxim les exigències dels clients.

Dissenya el teu establiment

La pantalla de taules de HioPOS Cloud et permet d'una forma intuïtiva i senzilla visualitzar els comptes oberts en el teu restaurant.

- Guanya en agilitat i comoditat gràcies al disseny gràfic de taules.

- Imprimeix un subtotal, canvia de taula o fracciona el tiquet fàcilment des d'aquesta pantalla amb un sol clic.

Afegeix modificadors als teus articles

Ajuda al cambrer a registrar la comanda posant diferents modificadors personalitzats per cada producte com, per exemple, el punt de cocció per les carns.

Crea i personalitza els teus menús.

Crea i personalitza els teus menús, evitant revisar i canviar plats de manera periodica. Podràs seleccionar quins articles vols i quins dies de la setman estaran disponibles.

Agilita les vendes i millora el servei al client

Pren les comandes en menys temps. Amb els terminals de mà incrementa la rotació de taules i optimitza el servei en terrasses i taules, enviant a l'instant la comanda a impressores i/o pantalles de cuina. Agilita les vendes cobrant directament amb targeta a les taules.

Gestió de comandes en cuina

Configura les diferents situacions de les teves impressores i aconsegueix gestionar les teves comandes de la forma més eficient.

Take Away i Delivery

Amb el mòdul de comandes Online, augmenta el nombre de comandes per emportar. El client pot accedir a la carta del restaurant, consultar els plats disponibles, informar-se de la seva composició i possible presència d'al·lergògens, realitzar la comanda, triar on vol recollir-ho i pagar-ho amb el mòbil, rebent el pagament directament en el teu compte bancari.

Motor Online de reserva de taules

Des de la teva pròpia web o Facebook, els teus clients poden reservar taula online les 24 hores del dia, els set dies de la setmana des de qualsevol lloc en tres senzills passos, en temps real i des de qualsevol dispositiu.

Capta l'atenció dels teus clients

Enllaça HioPOS Cloud amb eRest, la carta electrònica interactiva multi idioma i estalvia costos d'impressió de la carta o el menú diari. Els teus clients poden veure el menú i la carta de forma interactiva, amb fotografies i descripcions dels plats, informació dels ingredients, al·lergògens, calories, i els seus preus.

Connecta amb els teus clients.

Al realitzar una venda, s'enviarà el tiquet electrònic automàticament al email dels teus clients. En aquest tiquet els teus clients podran consultar la compra, opinar sobre l'establiment, consultar informació del restaurant, ubicació via Google Maps, enllaçar amb xarxes socials i connectar-lo directament a PortalRest per realitzar reserves de taules o comandes online.

Gestiona el teu magatzem amb el terminal de mà HIOSTOCK

Amb HIOSTOCK pots controlar la recepció de compres al magatzem, introduir comandes i fer inventaris. A més, també et permet la impressió d'etiquetes dels teus productes.

Integra el pagament amb targeta

Connecta HioPOS Cloud amb la teva PinPad per al cobrament amb targeta. Agilita les vendes i evitar errors manuals al no haver de tornar a teclejar l'import de la venda en el Pinpad.

Tota la informació del teu negoci en temps real

Navega per la informació del teu negoci des de qualsevol lloc i dispositiu, amb un sol clic, gràcies a KPIs, taules, gràfiques i cubs. Amb HioPOS Analytics pots recopilar, analitzar i transformar la informació per a la presa de decisions estratègiques en temps real.

Centralitza tota la informació dels teus establiments amb HIOFFICE.

HIOFFICE Lite és una aplicació web amb la que podràs configurar i gestionar de forma remota i centralitzada un o varis establiments. Rep a temps real totes les vendes i tancaments de caixa de cada punt de venda. Actualitza de forma centralitzada, articles, formats, escandalls, preus, ofertes i controla l'stock del magatzem. Gestiona les compres del teu negoci d'una forma fàcil i intuïtiva.

Principals funcionalitats

Assignació de tarifes per sala

Gestió de taules amb terminals de mà per a comandes

Creació de pizzes per porcions

Fraccionament de tiquets

Gestió de modificadors

Gestió de menús

Atribuir al·lergògens als articles

Connexió amb impressores i pantalles de cuina

Combinats de pasta al gust

Estadística avançada

Gestió centralitzada de diferents Punts de Venda

Control d’efectiu

Gestiona l'efectiu del teu negoci

Vincula el teu dispositiu HioPOS Cloud amb CashDro, la caixa que sempre quadra.

-Tancament de caixa instantani i sense desquadraments.

- L'efectiu sempre està segur.

- S'eviten pèrdues desconegudes d'efectiu.

- Rebutja bitllets falsos.

- S'eliminen errors de canvi.

Per a qualsevol aclariment o dubte pots contactar amb nosaltres !

Translate »