Solució global per a Fast Food

Gestiona el teu restaurant Fast Food amb les solucions globals HIOPOS, escalables i adaptades a cada tipus i tamany de negoci. Els diferents productes i dispositius HIOPOS donen resposta a totes les necessitats del restaurant i ofereixen una solució integrada que millora l'eficiència, optimitza els recursos i incrementa els beneficis dels establiments.

Fast Food

Crea i personalitza els teus combinats

Crea i personalitza els teus combinats i menús i evita haver de revisar i canviar plats periòdicament. Amb els menús de HioPOS Cloud podràs seleccionar quins articles vols i quins dies de la setmana estaran disponibles. Afegeix els articles de la teva base de dades sense necessitat de crear-los de nous i incrementa automàticament el preu dels menús amb articles especials o modificadors.

Redueix cues i temps d'espera.

- Redueix cues i temps d'espera.

- Genera més rotació de vendes i millor distribució del personal en les hores punta..

- T-Quiosk treballa ininterrompudament des que s'obre fins que es tanca el local.

- Incrementa la venda mitjana del teu negoci.

- T-Quiosk suggereix de forma intel·ligent nous articles per completar la comanda del client.

Incrementa les teves vendes

Augmenta el tiquet mitjà de compra suggerint productes addicionals a partir d'uns altres.

Evita cues i temps d'espera al teu negoci

El client realitza i paga la comanda des del seu propi smartphone escanejant un codi QR.

Sempre connectat amb el teu client.

Quan es realitza una venda s'envia el tiquet electrònic automàticament al email dels teus clients. En aquest tiquet els clients podran consultar la compra, opinar sobre la seva experiència al restaurant, consultar la informació del restaurant, enllaçar amb les xarxes locals i connectar-lo directament amb PORTALREST per realitzar reserves de taula o comandes online.

Selecciona les nostres imatges predefinides

Evita costos de posada en marxa del teu establiment amb la nostra eina de creació d'articles per galeria. Selecciona el teu tipus de negoci i troba a disposició i en un sol clic més de 2000 referències d'articles, amb imatges de producte i ordenades i classificades per famílies.

Gestió de comandes en cuina

Configura les diferents situacions de les teves impressores i aconsegueix gestionar les teves comandes de la forma més eficient.

Take Away i Delivery

Amb el mòdul de comandes Online, augmenta el nombre de comandes per emportar. El client pot accedir a la carta del restaurant, consultar els plats disponibles, informar-se de la seva composició i possible presència d'al·lergògens, realitzar la comanda, triar on vol recollir-ho i pagar-ho amb el mòbil, rebent el pagament directament en el teu compte bancari.

Motor Online de reserva de taules

Des de la teva pròpia web o Facebook, els teus clients poden reservar taula online les 24 hores del dia, els set dies de la setmana des de qualsevol lloc en tres senzills passos, en temps real i des de qualsevol dispositiu.

Capta l'atenció dels teus clients

Enllaça HioPOS Cloud amb eRest, la carta electrònica interactiva multi idioma i estalvia costos d'impressió de la carta o el menú diari. Els teus clients poden veure el menú i la carta de forma interactiva, amb fotografies i descripcions dels plats, informació dels ingredients, al·lergògens, calories, i els seus preus.

Gestiona el teu magatzem amb el terminal de mà HIOSTOCK

Amb HIOSTOCK pots controlar la recepció de compres al magatzem, introduir comandes i fer inventaris. A més, també et permet la impressió d'etiquetes dels teus productes.

Integra el pagament amb targeta

Connecta HioPOS Cloud amb la teva PinPad per al cobrament amb targeta. Agilita les vendes i evitar errors manuals al no haver de tornar a teclejar l'import de la venda en el Pinpad.

Tota la informació del teu negoci en temps real

Navega per la informació del teu negoci des de qualsevol lloc i dispositiu, amb un sol clic, gràcies a KPIs, taules, gràfiques i cubs. Amb HioPOS Analytics pots recopilar, analitzar i transformar la informació per a la presa de decisions estratègiques en temps real.

Centralitza tota la informació dels teus establiments amb HIOFFICE

HIOFFICE Lite és una aplicació web amb la que podràs configurar i gestionar de forma remota i centralitzada un o varis establiments. Rep a temps real totes les vendes i tancaments de caixa de cada punt de venda. Actualitza de forma centralitzada, articles, formats, escandalls, preus, ofertes i controla l'stock del magatzem. Gestiona les compres del teu negoci d'una forma fàcil i intuïtiva.

Principals funcionalitats

Assignació de tarifes segons horaris i torns

Gestió de situacions de cuina per imprimir tiquets

Control de períodes d’ofertes

Diferents impostos segons el tipus de servei

Famílies i articles personalitzats amb fotografies

Gestió de combinats

Atribuir al·lergògens als articles

Terminal desatès T-Quiosk

Gestió de modificadors

Estadística avançada

Gestió centralitzada de diferents Punts de Venda

Control d’efectiu

Gestiona l'efectiu del teu negoci

Vincula el teu dispositiu HioPOS Cloud amb CashDro, la caixa que sempre quadra.

-Tancament de caixa instantani i sense desquadraments.

- L'efectiu sempre està segur.

- S'eviten pèrdues desconegudes d'efectiu.

- Rebutja bitllets falsos.

- S'eliminen errors de canvi.

Per a qualsevol aclariment o dubte pots contactar amb nosaltres !

Translate »