Gestiona el teu Restaurant amb les solucions globals HIOPOS i SelfQuiosk, escalables i adaptades a cada tipus i mida de negoci. Els diferents productes i dispositius HIOPOS cobreixen totes les necessitats del restaurant i ofereixen una solució integrada que millora l’eficiència, optimitza els recursos i incrementa els beneficis dels establiments.
Realizació autònoma de la compra
- La solució SelfQuiosk permet al client fer la compra de manera autònoma. La pantalla visual i intuïtiva condueix al client en tot el procés de compra.
- Millora l’experiència de compra.
- Permet comprar de manera ràpida sense fer cues.
- Menys mà d’obra requerida. Poden treballar 24 h, els 365 dies sense baixes laborals.
- Menor espai de punt de checkout.
- Tancament de caixa instantani i sense desquadraments.
- Visualitza les ofertes aplicades als productes
Software de Gestió
- Connexió amb balances.
- Gestió de descomptes.
- Creació i personalització d’etiquetes.
- Loyalty Program.
- Client 360º
Ven els teus productes per pes
Enllaça HIOPOS amb les teves balances i automatitza la venda dels teus productes per pes. Configura els productes que vols vendre per pes i assigna’ls un preu per quilo perquè HIOPOS et calculi automàticament el preu a pagar.
Crea i personalitza etiquetes per a lineal
Imprimeix etiquetes fàcilment per als teus articles. Amb HIOPOS pots configurar diferents dissenys d’impressió d’etiquetes i associar-los als teus articles. Automatitza la creació dels codis de barres amb la nostra funcionalitat d’autogeneració.
Importa els teus productes
Importa tots els teus articles directament al terminal des d’un arxiu .CSV i en un sol clic.
Augmenta les teves vendes amb ofertes
Aconsegueix que el teu negoci prosperi dia a dia amb la gestió dels períodes d’oferta. Crea tarifes especials i estableix períodes d’ofertes
Loyalty Program
Compta amb Programa de fidelització que permet a l’establiment definir ofertes i cupons personalitzats per al client així com campanyes.
Pantalla de Client
Amb el Terminal Punt de Venda HIOPOS, utilitza la segona pantalla de client per a mostrar el tiquet de venda, anunciar promocions i mostrar vídeos publicitaris de productes i ofertes.
Gestió d’estoc
Organitza, planeja i controla l’estoc amb les eines de compres i control d’inventari.
Control i Centralització remota
Configura i gestiona de manera remota i centralitzada un o diversos establiments.
Rep a temps real totes les vendes, tancaments de caixa, etc., actualitza de forma centralitzada productes, preus, ofertes i controla l’estoc en el magatzem.
A més gestiona les compres de manera fàcil i intuïtiva.
Gestió de l’efectiu
Controla i custòdia l’efectiu amb CashDro, la caixa que sempre quadra.
El tancament de caixa és instantani i sense desquadraments, l’efectiu sempre està segur, s’eviten pèrdues desconegudes d’efectiu, rebutja bitllets falsos i s’eliminen errors de canvi.