Solució Global per a Restaurants
Gestiona el teu Restaurant amb les solucions globals HIOPOS, escalables i adaptades a cada tipus i mida de negoci.
Els diferents productes i dispositius HIOPOS cobreixen totes les necessitats del restaurant i ofereixen una solució integrada que millora l’eficiència, optimitza els recursos i incrementa els beneficis dels establiments.
Amb el software Punt de Venda HioPOS:
Restaurants
Dissenya el teu establiment
La pantalla de taules de HioPOS Cloud et permet d'una forma intuïtiva i senzilla visualitzar els comptes oberts en el teu restaurant.
- Guanya en agilitat i comoditat gràcies al disseny gràfic de taules.
- Imprimeix un subtotal, canvia de taula o fracciona el tiquet fàcilment des d'aquesta pantalla amb un sol clic.
Afegeix modificadors als teus articles
Ajuda al cambrer a registrar la comanda afegint modificador personalitzats (pre-configurats) a cada producte com, per exemple, amb les carns, el seu punt de cocció.
Crea formats dels teus productes
Controla el consum i stock establint una unitat de mesura i dosis als teus articles, tant a la compra com a la venda.
Agilita les vendes i millora el servei al client amb HIORDER
Pren les comandes en menys temps. Amb els terminals de mà incrementa la rotació de taules i optimitza el servei en terrasses i taules, enviant a l'instant la comanda a impressores i/o pantalles de cuina. Agilita les vendes cobrant directament amb targeta a les taules.
Crea i personalitza els teus menús
Crea i personalitza els menús i evita haver de revisar i canviar de plats periòdicament. Amb els menús de HioPOS Cloud podràs seleccionar quins articles vols i quins dies de la setmana estaran en el menú. Afegeix els articles de la teva base de dades sense necessitat de crear-los de nous i incrementa automàticament el preu dels mateixos amb articles especials o modificadors.
Gestió de comandes en cuina
Configura les diferents situacions de les teves impressores i aconsegueix gestionar les teves comandes de la forma més eficient.
Sempre connectat amb el teu client.
Quan es realitza una venda s'envia el tiquet electrònic automàticament al email dels teus clients. En aquest tiquet els clients podran consultar la compra, opinar sobre la seva experiència al restaurant, consultar la informació del restaurant, enllaçar amb les xarxes locals i connectar-lo directament amb PORTALREST per realitzar reserves de taula o comandes online.
Gestiona el teu magatzem amb el terminal de mà HIOSTOCK
Amb HIOSTOCK pots controlar la recepció de compres al magatzem, introduir comandes i fer inventaris. A més, també et permet la impressió d'etiquetes dels teus productes.
Motor Online de reserva de taules
Des de la teva pròpia web o Facebook, els teus clients poden reservar taula online les 24 hores del dia, els set dies de la setmana des de qualsevol lloc en tres senzills passos, en temps real i des de qualsevol dispositiu.
Take Away i Delivery
Amb el mòdul de comandes Online, augmenta el nombre de comandes per emportar. El client pot accedir a la carta del restaurant, consultar els plats disponibles, informar-se de la seva composició i possible presència d'al·lergògens, realitzar la comanda, triar on vol recollir-ho i pagar-ho amb el mòbil, rebent el pagament directament en el teu compte bancari.
Capta l'atenció dels teus clients
Enllaça HioPOS Cloud amb eRest, la carta electrònica interactiva multi idioma i estalvia costos d'impressió de la carta o el menú diari. Els teus clients poden veure el menú i la carta de forma interactiva, amb fotografies i descripcions dels plats, informació dels ingredients, al·lergògens, calories, i els seus preus.
Treballa des de qualsevol lloc i en múltiples idiomes
Si tens una cadena o disposes de franquícies configura els teus Punts de venda per zona i idioma, amb només un clic. D'aquesta forma obtindràs un avantatge competitiu, ja que podràs vendre en qualsevol part del món independentment de l'idioma de l'empleat, moneda i impostos.
Integra el pagament amb targeta
Connecta HioPOS Cloud amb la teva PinPad per al cobrament amb targeta. Agilita les vendes i evitar errors manuals al no haver de tornar a teclejar l'import de la venda en el Pinpad.
Tota la informació del teu negoci en temps real amb Analytics
Navega per la informació del teu negoci des de qualsevol lloc i dispositiu, amb un sol clic, gràcies a KPIs, taules, gràfiques i cubs. Amb HioPOS Analytics pots recopilar, analitzar i transformar la informació per a la presa de decisions estratègiques en temps real.
Centralitza tota la informació dels teus establiments amb HIOFFICE
HIOFFICE Lite és una aplicació web amb la que podràs configurar i gestionar de forma remota i centralitzada un o varis establiments. Rep a temps real totes les vendes i tancaments de caixa de cada punt de venda. Actualitza de forma centralitzada, articles, formats, escandalls, preus, ofertes i controla l'stock del magatzem. Gestiona les compres del teu negoci d'una forma fàcil i intuïtiva.
Principals funcionalitats
Fraccionament de tiquets
Gestió de menús
Gestió de modificadors
Assignació de tarifes per sala
Gestió de taules amb terminals de mà per a comandes
Connexió amb impressores i pantalles de cuina
Diferents impostos segons el tipus de servei
Atribuir al·lergògens als articles
Famílies i articles personalitzats amb fotografies
Estadística avançada
Gestió centralitzada de diferents Punts de Venda
Control d’efectiu
Gestiona l'efectiu del teu negoci
Vincula el teu dispositiu HioPOS Cloud amb CashDro, la caixa que sempre quadra.
-Tancament de caixa instantani i sense desquadraments.
- L'efectiu sempre està segur.
- S'eviten pèrdues desconegudes d'efectiu.
- Rebutja bitllets falsos.
- S'eliminen errors de canvi.
Per a qualsevol aclariment o dubte pots contactar amb nosaltres !