Solució Global per a Restaurants

Gestiona el teu Restaurant amb les solucions globals HIOPOS, escalables i adaptades a cada tipus i mida de negoci.

Els diferents productes i dispositius HIOPOS cobreixen totes les necessitats del restaurant i ofereixen una solució integrada que millora l’eficiència, optimitza els recursos i incrementa els beneficis dels establiments.

Amb el software Punt de Venda HioPOS:

Restaurants

Dissenya el teu establiment

La pantalla de taules de HioPOS Cloud et permet d'una forma intuïtiva i senzilla visualitzar els comptes oberts en el teu restaurant.

- Guanya en agilitat i comoditat gràcies al disseny gràfic de taules.

- Imprimeix un subtotal, canvia de taula o fracciona el tiquet fàcilment des d'aquesta pantalla amb un sol clic.

Afegeix modificadors als teus articles

Ajuda al cambrer a registrar la comanda afegint modificador personalitzats (pre-configurats) a cada producte com, per exemple, amb les carns, el seu punt de cocció.

Crea formats dels teus productes

Controla el consum i stock establint una unitat de mesura i dosis als teus articles, tant a la compra com a la venda.

Agilita les vendes i millora el servei al client amb HIORDER

Pren les comandes en menys temps. Amb els terminals de mà incrementa la rotació de taules i optimitza el servei en terrasses i taules, enviant a l'instant la comanda a impressores i/o pantalles de cuina. Agilita les vendes cobrant directament amb targeta a les taules.

Crea i personalitza els teus menús

Crea i personalitza els menús i evita haver de revisar i canviar de plats periòdicament. Amb els menús de HioPOS Cloud podràs seleccionar quins articles vols i quins dies de la setmana estaran en el menú. Afegeix els articles de la teva base de dades sense necessitat de crear-los de nous i incrementa automàticament el preu dels mateixos amb articles especials o modificadors.

Gestió de comandes en cuina

Configura les diferents situacions de les teves impressores i aconsegueix gestionar les teves comandes de la forma més eficient.

Sempre connectat amb el teu client.

Quan es realitza una venda s'envia el tiquet electrònic automàticament al email dels teus clients. En aquest tiquet els clients podran consultar la compra, opinar sobre la seva experiència al restaurant, consultar la informació del restaurant, enllaçar amb les xarxes locals i connectar-lo directament amb PORTALREST per realitzar reserves de taula o comandes online.

Gestiona el teu magatzem amb el terminal de mà HIOSTOCK

Amb HIOSTOCK pots controlar la recepció de compres al magatzem, introduir comandes i fer inventaris. A més, també et permet la impressió d'etiquetes dels teus productes.

Motor Online de reserva de taules

Des de la teva pròpia web o Facebook, els teus clients poden reservar taula online les 24 hores del dia, els set dies de la setmana des de qualsevol lloc en tres senzills passos, en temps real i des de qualsevol dispositiu.

Take Away i Delivery

Amb el mòdul de comandes Online, augmenta el nombre de comandes per emportar. El client pot accedir a la carta del restaurant, consultar els plats disponibles, informar-se de la seva composició i possible presència d'al·lergògens, realitzar la comanda, triar on vol recollir-ho i pagar-ho amb el mòbil, rebent el pagament directament en el teu compte bancari.

Capta l'atenció dels teus clients

Enllaça HioPOS Cloud amb eRest, la carta electrònica interactiva multi idioma i estalvia costos d'impressió de la carta o el menú diari. Els teus clients poden veure el menú i la carta de forma interactiva, amb fotografies i descripcions dels plats, informació dels ingredients, al·lergògens, calories, i els seus preus.

Treballa des de qualsevol lloc i en múltiples idiomes

Si tens una cadena o disposes de franquícies configura els teus Punts de venda per zona i idioma, amb només un clic. D'aquesta forma obtindràs un avantatge competitiu, ja que podràs vendre en qualsevol part del món independentment de l'idioma de l'empleat, moneda i impostos.

Integra el pagament amb targeta

Connecta HioPOS Cloud amb la teva PinPad per al cobrament amb targeta. Agilita les vendes i evitar errors manuals al no haver de tornar a teclejar l'import de la venda en el Pinpad.

Tota la informació del teu negoci en temps real amb Analytics

Navega per la informació del teu negoci des de qualsevol lloc i dispositiu, amb un sol clic, gràcies a KPIs, taules, gràfiques i cubs. Amb HioPOS Analytics pots recopilar, analitzar i transformar la informació per a la presa de decisions estratègiques en temps real.

Centralitza tota la informació dels teus establiments amb HIOFFICE

HIOFFICE Lite és una aplicació web amb la que podràs configurar i gestionar de forma remota i centralitzada un o varis establiments. Rep a temps real totes les vendes i tancaments de caixa de cada punt de venda. Actualitza de forma centralitzada, articles, formats, escandalls, preus, ofertes i controla l'stock del magatzem. Gestiona les compres del teu negoci d'una forma fàcil i intuïtiva.

Principals funcionalitats

Fraccionament de tiquets

Gestió de menús

Gestió de modificadors

Assignació de tarifes per sala

Gestió de taules amb terminals de mà per a comandes

Connexió amb impressores i pantalles de cuina

Diferents impostos segons el tipus de servei

Atribuir al·lergògens als articles

Famílies i articles personalitzats amb fotografies

Estadística avançada

Gestió centralitzada de diferents Punts de Venda

Control d’efectiu

Gestiona l'efectiu del teu negoci

Vincula el teu dispositiu HioPOS Cloud amb CashDro, la caixa que sempre quadra.

-Tancament de caixa instantani i sense desquadraments.

- L'efectiu sempre està segur.

- S'eviten pèrdues desconegudes d'efectiu.

- Rebutja bitllets falsos.

- S'eliminen errors de canvi.

Per a qualsevol aclariment o dubte pots contactar amb nosaltres !