Solució global per Gelateria, Gofreria i Creperia

Gestiona la teva Gelateria/Gofreria/Creperia amb les solucions globals HIOPOS, escalables i adaptades a cada tipus i tamany de negoci. Els diferents productes i dispositius HIOPOS donen resposta a totes les necessitats de la teva Gelateria/Gofreria/Creperia i ofereixen una solució integrada que millora l'eficiència, optimitza els recursos i incrementa els beneficis dels establiments.

Gelateries

Ràpida posta en marxa

Evita costos de posta en marxa del teu Gelateria/Gofreria/Creperia amb la nostra eina de creació d'articles per galeria. Selecciona el teu negoci i troba a la teva disposició i en un sol clic més de 2000 referències d'articles, amb imatges de producte, ordenades i classificades per famílies.

Afegeix toppings als teus productes.

Ajuda al cambrer a registrar cada comanda posant toppings personalitzats (pre-configurats) per cada producte. Un aparador de colors, formes i diferents textures es presenta com a opcions per fer més atractiu el productes. Crea ingredients per posar als teus gelats. Podràs posar imatges i incrementar el preu.

Al·lèrgens

Consulta els al·lèrgens que poden contenir un producte des de la pantalla de venda per informar als teus clients en el moment de la venda

Sempre connectat amb el teu client.

Quan es realitza una venda s'envia el tiquet electrònic automàticament al email dels teus clients. En aquest tiquet els clients podran consultar la compra, opinar sobre la seva experiència al restaurant, consultar la informació del restaurant o enllaçar amb les xarxes locals.

Controla l'stock dels teus productes.

Organitza, planifica i controla l'stock dels productes del teu establiment amb les nostres eines de gestió del circuit de compres a proveïdors i control d'inventari. Podràs consultar les estadístiques detallades de totes les teves compres, classificades per famílies, productes i molt més. Tindràs a la teva disposició un informe d'auditoria d'stocks amb l'stock inicial, compres, vendes, mermes i stock final de cadascun dels teus productes.

Agilita les vendes i millora el servei al client amb HIORDER

Pren les comandes en menys temps. Amb els terminals de mà incrementa la rotació de taules i optimitza el servei en terrasses i taules, enviant a l'instant la comanda a impressores i/o pantalles de cuina. Agilita les vendes cobrant directament amb targeta a les taules.

Gestió de comandes en cuina

Configura les diferents situacions de les teves impressores i aconsegueix gestionar les teves comandes de la forma més eficient.

Capta l'atenció dels teus clients

Enllaça HioPOS Cloud amb eRest, la carta electrònica interactiva multi idioma i estalvia costos d'impressió de la carta o el menú diari. Els teus clients poden veure el menú i la carta de forma interactiva, amb fotografies i descripcions dels plats, informació dels ingredients, al·lergògens, calories, i els seus preus.

Gestiona el teu magatzem amb el terminal de mà HIOSTOCK

Amb HIOSTOCK pots controlar la recepció de compres al magatzem, introduir comandes i fer inventaris. A més, també et permet la impressió d'etiquetes dels teus productes.

Integra el pagament amb targeta

Connecta HioPOS Cloud amb la teva PinPad per al cobrament amb targeta. Agilita les vendes i evitar errors manuals al no haver de tornar a teclejar l'import de la venda en el Pinpad.

Tota la informació del teu negoci en temps real

Navega per la informació del teu negoci des de qualsevol lloc i dispositiu, amb un sol clic, gràcies a KPIs, taules, gràfiques i cubs. Amb HioPOS Analytics pots recopilar, analitzar i transformar la informació per a la presa de decisions estratègiques en temps real.

Centralitza tota la informació dels teus establiments amb HIOFFICE

HIOFFICE Lite és una aplicació web amb la que podràs configurar i gestionar de forma remota i centralitzada un o varis establiments. Rep a temps real totes les vendes i tancaments de caixa de cada punt de venda. Actualitza de forma centralitzada, articles, formats, escandalls, preus, ofertes i controla l'stock del magatzem. Gestiona les compres del teu negoci d'una forma fàcil i intuïtiva.

Principals funcionalitats

Assignació de tarifes segons horaris i torns

Gestió de modificadors, formats i escandalls

Registre i control costos i marges per article

Franccionament de tiquets

Segueix treballant en cas de desconnexions d'internet

Gestió de taules amb comanderes

Atribuir al·lergògens als articles

Famílies i articles personalitzables amb fotografia

Disseny del tiquet de venda

Estadística avançada

Gestió centralitzada de diferents Punts de Venda

Control d’efectiu

Gestiona l'efectiu del teu negoci

Vincula el teu dispositiu HioPOS Cloud amb CashDro, la caixa que sempre quadra.

-Tancament de caixa instantani i sense desquadraments.

- L'efectiu sempre està segur.

- S'eviten pèrdues desconegudes d'efectiu.

- Rebutja bitllets falsos.

- S'eliminen errors de canvi.

Per a qualsevol aclariment o dubte pots contactar amb nosaltres !