Aviat podràs sol·licitar el teu KIT DIGITAL amb INFOCRACK (Alta com agent digitalitzador en tramit!!!)

A Infocrack t'ajudem amb la tramitació per aconsseguir les ajudes de fins a 12.000 €

Què és el Kit Digital?
 

El Kit Digital és una iniciativa del Gobierno De España amb l’objectiu de subvencionar la implantació de solucions digitals a autònoms, petites i mitjanes empreses.

Quin és l’import de les ajudes del Kit Digital?
 

Les ajudes del Kit Digital són de fins a:
Petites empreses de 10-49 empleats: Fins a 12000 €
Petites o micro empreses de 3-9 empleats: Fins a 6000 €
Micro empreses amb menys de 3 empleats: Fins a 2000 € 

En què et pot ajudar el Kit Digital?
 

El Kit Digital pot ajudar-te en la gestió de processos al teu negoci (Digitalitzar la operativa del negoci en els àmbits de gestió de vendes, preus, articles, stock, etc.), gestió de comandes i optimitació de la informació (Analítica de dades empresarials

A qui va dirigit el Kit Digital? 
 

El Kit digital està dirigit a negocis que compleixin els següents requisits:

  • Ser autònom, microempresa o petita i mitjana empresa.
  • Tenir una plantilla de fins a 49 treballadors
  • Facturació inferior a 10 milions d’euros en el darrer exercici
  • No estar en situació de crisis
  • Estar al dia i en regla amb les obligacions tributàries i de la Seguretat Social
  • No exedir el límit d’ajudes de petita quantía (Règim de mínims)
  • Estar donat d’alta i amb antiguitat mínima (Subjecte a aprobació i bases reguladores)
  • No tenir una situació de recuperació pendent de la Comisió Europea
  • No incórrer en cap prohibició dins l’article 13.2 de la Ley General de Subvenciones
  • Disposar del nivell de Maduresa Digital, d’acord amb el test de diagnòstic disponible a la plataforma ACELERA PYME
 Que he de fer per accedir al Kit Digital? 

Pots contactar amb nosaltres i t’ajudarem a aconseguir-lo. Som agents digitalitzadors dins del programa.

Catàleg de solucions INFOCRACK:

Lloc Web i presència Online

Registre domini, disseny WordPress i Hosting Professional
(mínim 12 mesos)

 
 

 


Des de 650 €

Comerç electrònic

Registre domini, disseny Prestashop + Hosting Professional
Portalrest Solució HioPOS (mínim 12 mesos)

 
 

 

 

 

Des de 500 €

Gestió de clients

El software ERP-CRM Hioffice. Gestió 360º dels teus clients amb el CRM. (mínim 12 mesos) 

 






Des de 1.750 €

Bussiness Intelligence i analítica

TPV Hiopos + Analytics. Analítica avançada pel teu negoci amb panells de dades personalitzats.

 
 




Des de 850 €

Gestió de procesos

El software ERP Hioffice. Inclou mòdul de facturació, comptabilitat i RRHH. (mínim 12 mesos) 

 

 

 

 

 





Des de 4.400 €

Factura electrònica

El software ERP Hioffice. Inclou mòdul d’exportació E-Factura. (mínim 12 mesos)

 
 





Des de 1.750 €
 

Més de 23 Anys d'experiència

> 1900
Clients

35 Partners a
tot Espanya

Vull més informació:

    Nom*

    Correu electrònic*

    Assumpte

    Missatge

    Informació bàsica sobre el tractament de dades (Reglament (UE) 2016/679)
    Responsable del tractament: INFOCRACK SL
    Finalitat: Oferir, prestar i facturar els nostres serveis informàtics.
    Legitimació: Consentiment de l'interessat.
    Destinataris: Les dades no es cediran a tercers, llevat que ho exigeixi una llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament.
    Drets: Accedir, rectificar i suprimir dades, així com la resta que s'expliquen en la política de privacitat.