Solució Global per Fleques i Pastisseries

Gestiona la teva fleca/pastisseria amb les solucions globals HIOPOS, escalables i adaptades a cada tipus i tamany de negoci. Els diferents productes i dispositius HIOPOS donen resposta a les necessitats de i ofereixen una solució integrada que millora l'eficiència, optimitza recursos i incrementa els beneficis dels establiments.

Fleques i Pastisseries

Ven els teus productes per pes.

Enllaça HioPOS Cloud amb les teves balances i automatitza la venda dels teus articles per pes. Configura els articles que vols vendre per pes i assigna'ls un preu per quilo, i HioPOS Cloud et calcularà automàticament el preu a pagar.

Selecciona les nostres imatges predefinides.

Evita els costos de posta en marxa de la teva fleca, amb la nostra eina de creació d'articles per galeria. Selecciona el teu tipus de negoci i troba a la teva disposició i a un sol clic,més de 2000 referències d'articles, amb imatges de producte, ordenades i classificades per famílies.

Per emportar (Take Away)

Amb el mòdul de comandes augmenta el nombre de comandes per emportar. El client accedeix als productes de la teva fleca, informant-se de la seva composició i possible presència d'al·lergens, fa la seva comanda, selecciona la data i hora de lliurament, trïa on vol recollir-ho, pagant amb el seu mòbil, rebent el pagament directament a la teva compte bancària.

Lliurament de comandes.

Facilita el lliurament de comandes, enviant un tiquet electrònic amb un codi QR al client en el moment de la venda per reconèixer la comanda en el moment de lliurar-ho.

Controla l'stock dels teus articles.

Organitza, planifica i controla l'stock dels productes de la teva fleca amb les nostres eines de gestió del circuit de compres a proveïdors i control d'inventari. Podràs consultar les estadístiques detalledes de totes les teves compres, classificades per famílies, articles i molt més. Tindràs a la teva disposició un informe d'auditoria d'stocks amb l'stock inicial, compres, vendes, mermes i stock final de cadascun dels teus articles.

Agilita les vendes i millora el servei al client

Pren les comandes en menys temps. Amb els terminals de mà incrementa la rotació de taules i optimitza el servei en terrasses i taules, enviant a l'instant la comanda a impressores i/o pantalles de cuina. Agilita les vendes cobrant directament amb targeta a les taules.

Al·lèrgens

Consulta els al·lèrgens que pot tenir un producte des de la pantalla de venda per informar als teus clients en el moment de la venda.

Gestió de comandes en cuina.

Configura les diferents situacions de les teves impressores i aconsegueix gestionar les teves comandes de la forma més eficient. Hioscreen disposa de 3 visualitzacions diferents: pantalla de cuina, de tasques i de comandes.

Gestiona les teves sales i terrasses

La pantalla de taules de HioPOS Cloud et permet d'una forma intuïtiva i senzilla visualitzar les vendes actives de les teves taules.

Combina diferents tarifes depenent de l'espai on es consumen els productes (terrassa, barra…).

Crea articles llegint codis de barres

Automatitza i millora l'eficiència del teu negoci. Amb el lector de codi de barres de HioPOS Cloud crea i ven d'una forma fàcil i ràpida els productes dels teus comerços.

HioPOS Cloud et permet crear articles automàticament amb solament llegir el seu codi de barres: Descripció, imatge, referència i preu entre molts dels camps de creació directa.

Integra el pagament amb targeta

Connecta HioPOS Cloud amb la teva PinPad per al cobrament amb targeta. Agilita les vendes i evitar errors manuals al no haver de tornar a teclejar l'import de la venda en el Pinpad.

Tota la informació del teu negoci en temps real

Navega per la informació del teu negoci des de qualsevol lloc i dispositiu, amb un sol clic, gràcies a KPIs, taules, gràfiques i cubs. Amb HioPOS Analytics pots recopilar, analitzar i transformar la informació per a la presa de decisions estratègiques en temps real.

Centralitza tota la informació dels teus establiments amb HIOFFICE.

HIOFFICE Lite és una aplicació web amb la que podràs configurar i gestionar de forma remota i centralitzada un o varis establiments. Rep a temps real totes les vendes i tancaments de caixa de cada punt de venda. Actualitza de forma centralitzada, articles, formats, escandalls, preus, ofertes i controla l'stock del magatzem. Gestiona les compres del teu negoci d'una forma fàcil i intuïtiva.

Principals funcionalitats

Creació de productes per pes

Assignació de tarifes segons horaris i torns

Formats de productes

Registre i control de costos i marges per article

Connexió amb balances

Assignació codis de barres i referències

Famílies i articles personalitzats amb fotografies

Atribuir al·lergògens als articles

Disseny del tiquet de venda

Estadística avançada

Gestió centralitzada de diferents Punts de Venda

Control d’efectiu

Gestiona l'efectiu del teu negoci

Vincula el teu dispositiu HioPOS Cloud amb CashDro, la caixa que sempre quadra.

-Tancament de caixa instantani i sense desquadraments.

- L'efectiu sempre està segur.

- S'eviten pèrdues desconegudes d'efectiu.

- Rebutja bitllets falsos.

- S'eliminen errors de canvi.

Per a qualsevol aclariment o dubte pots contactar amb nosaltres !